Assalamualaikum w.b.t. Biar cukup harokatnya.. kasi berkat.. Amin. Tinggal 2 hari lagi sebelum menjejakkan kaki ke alam universiti.. UITM Lendu, tempat seterusnya utk aku menimba ilmu bg mempersiapkan diri utk melalui alam pekerjaan kelak.. Btw, aku masih lagi belum abis prepare sume brg2 utk msk U. Nervous sgt coz takut pape jadi nanti kan.. Hanya mampu mendoakan yg terbek.. N plg penting aku nak mendoakan supaya dapat teman sebilik yang baik masa dok kat asrama nanti.. N harap aku dpt jd org yg lebih peramah ag.. Yela, dr dulu ag, aku lbh suka berdiam diri saje.. Tp nanti dah x leh ag, kena jadi lebih aktif plak.. Payah2! Ok, straight to the point..
Actually aku nak minta maaf especially
*FAMILY aku, coz aku rasa aku dah byk wat salah pd mereka.. Umi, along, aiman, tirah, ibal n hakim, qilah nak minta maaf sgt2 atas apa yg qilah buat. Doakan qilah kuat iman n kuat semangat kat sana.. Doakan qilah berjaya n mudah belajar kat sana..
*BFF aku, Diyanah, Seri, Fare, Intan, Miera, Farah, Syieda, Kak Iya, Kak Wanie n my twin, Farhana.. Aku nak minta maaf kalo aku ada wat salah n silap kat korg.. Doakan aku bek2 di sana ye.. Gud luck tok korg gak, semoga kita bertemu ag.. jgn lupa msj2.. aku sentiasa ON Handphone.. kecuali kalo x de kedit..
*Cikgu2 kat stpm yg dah byk mengajar aku terutama utk membentuk sahsiah diri aku nie.. Tq cikgu kerana sabar mengajar qilah yg mungkin ada wat silap n cuai.. hehe..
*Saudara-maraku..Yang byk bg nasihat n motivasi pd aku.. mcm mak teh, abg acap n pak chek.. Tq sgt2..
*Pekerja2 ofis ayah aku, mcm Kak Miza, Kak Mai, Kak Inah,.. Maaf kalo qilah ada wat salah n x tegur akak2 sgt.. hehe..
*Kawan2 aku yg len mcm Batch93, 5st32010, yg pernah sama skola or tuisyen ngan aku n yg mengenali diri ini, mohon maaf atas kekhilafan diri ini.. Semoga kita sume dapat capai impian kita.. Amin..

I'll never forget korg sume coz korg lah yg dah mewarnai hidup ini.. Yg byk membantu aku utk memperbaiki diri ini.. Walaupun aku ini pelupa n blurr orgnye.. hehe..Segala memori bersama korg x kan aku lupakan smpi bila2.. Akan kusemat dalam ingatan.. Sampai di sini coretanku,. Assalamualaikum..


0 luahan to "2 days more!"

Post a Comment

expression