Sabtu lepas..

Dengan semangatnya aku melayari internet.. buka laman web pengambilan pelajar uitm..
Masa nie memg relax coz ingat lambat lagi daftar masuk.. Kan selalu bulan 7 masuk kan lebih2 lagi 4 yg amik diploma nie.. Then, isikan no i.c..Juz klik.. n terpapar surat tawaran 2.. Memg terkejut sangat bila ngok tarikh daftar..pada 21hb Mei 2011.. Macam x percaya je apa yg ku baca ni..'Btol ke nie?' Aku sentiasa tertanya-tanya seakan-akan tidak berpuas hati dengan apa yg ditulis.. Habis semua org aku tanya. Ada yg jwb, entah.. ada yg jwb ye.. n ada yg jawab, bukan ke daftar dulu n then masuk pd 1/6?
Aku dah rasa sgt2 nervous, mcm2 persoalan yg keluar dalam minda..
1. mcm mana aku kat sana nanti?
2. macam manalah aku nak dpt kawan kat sana dengan perangai aku yg pendiam n blurr ni?
3. mcm mana lah suasana kat sana nanti?
4. leh ke aku kuat semangat?

n mcm2 lagi persoalan.. terasa aku ni rendah diri sangat.. lack of confidence plak.. Mcm nak maju kalo org mcm aku ni? so, aku akan cuba berubah menjadi org kuat semangat.. Aku ni kelam kabut gak, mcm esok plak nak g.. sibuk je nak g tepon membe aku sume.. bgtaw detail n sekurg-kurgnya aku tlg diorg.. hehe.. n Act aku pun rasa berat hati nak tinggalkan family aku especially mak aku.. Yelah, aku ni rapat ngan family except some1 n aku ni type x pnh kuar umah kecuali g library or ngan family.. So, kiranya nie first time aku kena belajar berdikari tanpa pemerhatian keluarga aku.. Jadi aku kena lebih berhati-hati lepas ni.. ok lah, noktah. Assalamualaikum

*banyak nasihat ummi bagi pada aku.. Kena take note n amalkannya..


0 luahan to "Nervous"

Post a Comment

expression