Akuro Aida :)

Salam..Wau, cabaran baru untuk pergi sambung belajar.. Skang ni aku rasa mcm sakit hati btol.. Btol2 sakit hati.. Cerita nye bermula ngan aku g bank islam tok buka akaun baru coz mcm nadh kata segala urusan pembayaran n penerimaan sume kena ada bank islam walaupun x diwajibkan.. Mak aku kata deposit kena byr rm20.. So, aku x kisah sgt lah pasal 2.. Then aku isi borg sume n hantar ke kaunter.. Pas2 g kaunter lain 4 cap jari n org di kaunter bg taw deposit minimum RM120 jer.. Pas2 aku tulis kat borg deposit tulis rm 20 coz maybe leh lah kan.. Dah org 2 tegur aku kata x leh kurg dr RM 120..Aku dah terkejut ingatkan kena byr rm20 tp rupa-rupanya rm120.. Col2 mak aku bgtaw pasal 2 (ms 2 mak aku berada di tpt lain).. Mak aku kata x ckup duit coz nak guna tok byr yuran pengajian aku.. ngam2 je nak byr..Pas2, dah abis urusan sume mak aku try kuar duit balik coz nak guna tp masalahnya xleh kuarkan duit plak.. Tanya kat org in charge, katanya x leh kuar duit 2 pasal limit yang kena ada dlm akaun ilah RM100.. So, kena maintain rm100 2 x leh kuarkan.. X ke 2 leh bikin gua panas aje? Geram tol..Tp nak wat camne kan.. Marah je pun x de gunanya coz x leh nak wat apa2 pun.. Sabo2 je la, qilah.. Sampai di sini saja coretanku.. Assalamualaikum w.b.t


1 luahan to "Bikin gua menyirap saje!"

Post a Comment

expression