Alamak!! masalah2x.. semalam gaji baru dapat ckit dlm RM30.. dpt beli kasut baru.. RM19.90.. Skang duit tinggal RM2.10 jerk.. Semalam masa g beli kasut, terserempak ngan member.. lAMA X jumpa dia.. WOW! keperempuanan tol dia ek.. aku x mcm 2.. Aku nampak adik aku dah x sempat nak borak ngan dia.. hehe.. Aku cerita prob aku kat dia coz dia pun selalu dgr pasal prob aku.. Dia 2 pakar motivasi x sah n x bertauliah aku.. Hahah.. Aku cadang nak msk sa2 pertandingan nie.. tp start esok.. aku lak x nyabo buka laman web dia hari ni.. dah kena tunggu esok utk taw maklumat lanjut.. so, aku tekad nak msk pertandingan nie walaupun aku kena usaha sungguh-sungguh.. agpun mcm mak aku n mem aku kata kalah menang 2 lain hal.. masuk dulu.. cuba.. Mana taw nanti menang.. AKU NAK SANGAT TOLONG MAK AKU!! Semoga aku menang pertandingan 2 coz hadiah pun menarik.. Ganbatte!! :-)) Semangat terlebih plak.. haha


0 luahan to "Ganbatte!!"

Post a Comment

expression