bila spm nak keluar?? ada yg ku dengar 28/2/2011 n ada yg kata 14/3/2011 nanti.. 2 lah desas-desas yg aku dengar.. Tp hakikatnyer aku x taw bila tarikh sebenar.. actually, aku rasa sangat risau takut2 result aku x bgus.. aku x nak kawin awal mcm bapa aku kata sebelum ini.. Tapi kata umi, kena doa juga biar result yg keluar baik2 saje.. Aku berdoa agar SPM candidates 2010 dpt result yg bek nanti.. AMIN.. Ada sekali 2 aku termimpi resultku x bek.. masa 2 aku rasa menyesal sangat.. tp nasi dah jadi bubur kata peribahasa org dulu2..Ya Allah, semoga aku dapat keputusan SPM yg baik supaya aku dapat membalas jasa umi yg telah byk membantu aku.. Umi dah byk bersusah payah untuk aku.. n adik2 aku juga.. Masa SPM, adik2 aku tolong aku.. Sebab itulah family aku adalah harta aku yang paling tidak ternilai tidak kira di dunia dan di akhirat.. Aku mendoakan juga supaya aku dapat asuk ke matrikulasi ataupun asasi di universiti pilihan aku.. tapi nanti mesti aku risau pasal MUET plak.. k lah.. penat nak taip sume ini walaupun ianye berbaloi..


0 luahan to "Bila lah result SPM nak keluar??"

Post a Comment

expression