masa dulu aku ada kenal some 1 nie, D.. jd member sejak 2syen ag..aku msg no dia yg asal x dpt coz hp off.. then, aku msg no dia yg ke-2 i2 coz ingat 2 no D tp bukan.. tp no member dia, A.. so, msg2 r ngan dia tanya pasal D itu.. rupanya D x pakai fon.. then, dia minta fb org plak.. mula2 mls nak bg coz baru kenal n x nak lg kwn ngan member laki.. jd terpaksalah diam je.. x ckp pun. Tp last2 bg gak.. dia ada add.. org mula2 accept request saje2 tanpa check tol2.. Ari nie pula aku terserempak ngan D di stesen minyak.. tp aku dlm keta.. N dia wat kejenye coz dia keje c2.. Ingatkan mcm dia tp ada was2 gak takut i2 bukan D.. sebab 2 lah, aku cuba check balik fb dia coz nak confirm btol2.. Tekaanku memg btol.. Rupanya dia (D) yg add aku.. Ingatkan member dia.. Jd rasa bersalah terbit di hati.. Jd, kepada D, aku nak minta maaf atas apa aku wat selama nie pd ko.. Harap D memaafkn aku.. Coz sume salah aku juga..


0 luahan to "x disangka-sangka!"

Post a Comment

expression